SELL - DUBEN 2014 - page 7

Sell •Duben2014•
Redespresso
–čaj, nebokáva?
Vyjádřeno kulantně, jde o čaj,
který hraje podle pravidel kávy.
Vyrábí se z nejkvalitnějšího ručně
sbíraného čaje rooibos, který se
dále upravuje patentovaným po-
stupem speciálního pražení. Díky
tomu má vyšší obsah antioxidan-
tů než čaj z rooibosu, přičemž je
výsledný produkt samozřejmě zce-
la bez kofeinu. To nejzajímavější
je, že z něho připravíte espreso,
tedy přesněji „red espreso“. Po-
čátkem dubna se o tom přesvěd-
čili návštěvníci prezentačních dní
Redespresso v Kávovém centru
vPraze.Zájemci simohli vyzkoušet
připravit aochutnat tentonápoj ve
všechmyslitelnýchpodobách–na
pákových kávovarech, frenchpres-
su, v automatických kávovarech
či nově také v džezvě. Zastoupení
Redespressa v Kávovém centru je
tak dalším rozšířením této české
kávovéMekky.
Kávové centrum
vPraze sedále rozšiřuje
V březnuzavítala redakce SELLu poprvéod podzimudoKá-
vového centra v Praze 9, které považujeme za jeden z nej-
zajímavějších projektů v oblasti prodeje kávy a kávovarů
za posledních několik let. Osobně jsme si mohli konečně
prohlédnout showroom značky JURA, který od naší po-
slední návštěvy vcentru přibyl k jiždelší dobuotevřeným
prostorám značky Nivona. Další novinkou pak byla roz-
šířená expozice profesionálních kávovarů, na kterých si
mohou návštěvníci vyzkoušet přípravu pravého espresa.
Perlou nabídky jsou kávovary Nuova Simonelli Aurelia II,
které se používají i na mistrovstvích světa baristů. Důstoj-
nými pomocníky jsou pak vysoce kvalitní mlýnky Simonelli
Mythos One s technologií ClimaPro, zajišťující optimální
teplotu při mletí kávy.
Kávové centrum už tak není pouzemístem pro nákup automatu na espreso,
nýbrž i místem, kde najdou odpovídající technikumajitelé kaváren, barů a gast-
ronomickýchprovozů. Zájemcůmnabízí nejenmožnost výběru a nákupu správ-
né technologie pro přípravu kávy, ale také zázemí trvalého školicího centra.
Další novinkou jeotevření expozice alternativníchpříprav kávy. Jen těžkobyste
hledali způsob přípravy kávy, který si nemůžete v Kávovém centru vyzkoušet.
Z nabídky „kávové laboratoře“ nás nejvíce zaujal Vacuum pot, který nabízí zá-
žitek nejen chuťový, ale také vizuální. K přípravě zde používají kávu upraženou
s ohledem na zvolený způsob přípravy nápoje.
Kávové centrum si běhemprvníchměsícůodotevření zvykli navštěvovatmilov-
níci kvalitní kávy. Zejménadíky velmi širokénabídce související s kávou ve všech
jejích podobách. Manažer Kávového centra Martin Kulhavý nám k tomu řekl:
„Těší nás, že se Kávové centrum stále více stává místem, které rádi navštěvují
nejen koncoví zákazníci, ale také provozovatelé pražíren, obchodníci amajitelé
prodejen, kteří zde čerpají inspiraci pro svoji nabídku. Zejména proto, že zde
získajímožnost velmi výhodnépartnerské velkoobchodní spolupráceprokaždý
nabízený produkt.“
VKávovém centru připravují další rozšíření, které na sebe prý nenechá dlouho
čekat. Abude toprýdokoncepremiéra vČesku. Více informací vámpřineseme
v některém z příštích čísel SELL. Pokud vás projekt Kávového centra zajímá,
můžete se více dozvědět nawww.kavove-centrum.cz.
NOVINKY
1...,Vkládaná příloha 1,Vkládaná příloha 2,Vkládaná příloha 3,Vkládaná příloha 4,2,3,4,5,6 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,...56
Powered by FlippingBook