letošní září bylo pro naše vydavatelství asi nejplodnějšímměsícem v celé historii.
Nejprve jsme dodali k vydání 1. září tematický speciál o vysavačích a nových ener-
getických štítcích pro deník E15 a hned dva týdny nato speciál zaměřený na pračky
asušičky, navícdoplněnýo reportáž z veletrhu IFA. Abychompráci lépe rozložili, vydá-
váme zářijový SELL až v závěruměsíce, takže v něm nejen reflektujeme veletrh IFA,
ale takézásadní události posledníchdní a týdnů, napříkladkoupiGEAppliancesšvéd-
skýmElectroluxem, jenž rázematakujepozici největšíhosvětovéhovýrobcedomácích
spotřebičů. Zdaoni americkýWhirlpool připravil, ovšemnení ještě jisté, protoženelze
kvůli pohybůmměnovýchkurzů výsledky firem zcelapřesněporovnat.Množství infor-
mací audálostí bylo v září natolik velké, že jsme se rozhodli přidatmagazínu rovných
8 stran, protože jinak bychom nemohli zpracovat veškerá témata v adekvátní délce
ahloubce. Asamozřejmě jsmechtěli vyjít vstřícvšempartnerům, prokteré jedůležité
trhu prezentovat veškeré podzimní novinky. Pevně věřím, že rozšíření časopisu oce-
níte stejně jako nejrozsáhlejší reportáž z veletrhu IFA, jakou jsme kdy vypracovali.
Věnujeme jí 5 tiskových stran, tudíž výrazně rozšiřujeme stručnější verzi, která vyšla
jakosoučást deníkuE15acílilaspíšenačtenáře z řadkoncových zákazníků.Nebudu
vás už zdržovat technickými záležitostmi. Jen ještě dodám, že semůžete letos těšit
ještě na dvě vydání SELLu a dva speciály E15. Ten nejbližší vyjde 20. října a bude
věnovánkávovarům.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor