SELL: LISTOPAD - PROSINEC 2014 - page 9

dostalo se vám do rukou poslední letošní číslo magazínu SELL, které celkově
uzavírá naše letošní aktivity na českém trhu domácích spotřebičů. Nastává doba
bilancování a hodnocení. Nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou řeknu, že rok
2014 byl pro naše vydavatelství přelomový. Projekt magazínu SELL oslavil v červnu
6 let existence na trhu, přičemž na oslavy navázaly už na začátku podzimu nové
úspěchy v podobě zahájení spolupráce s dalšími významnými firmami z oboru. Díky
tomuuž jsmenyní v blízkém kontaktu s téměř všemi hlavními hráči v segmentuMDA
a významně se rozšířil i počet těch z kategorie SDA. Samozřejměmě těší, že u nás
chtějí tyto firmy celému trhuprezentovat připravovanénovinky ještě dříve, než zahájí
kampaně cílené na spotřebitele, ale hlavně mě těší, že jednotlivé firmy jsou s naší
redakcí v úzkém kontaktu na prakticky týdenní bázi, což se také odráží v informační
hodnotěceléhočasopisu. Přinášímedíky tomuexkluzivní zprávyo změnáchna trhu–
v tomto čísle například o návratu značky Fagor do českých obchodů (str. 6) –
a zařazujeme do redakčních přehledů ty nejnovější výrobky – nejlepším příkladem
je v čísle přehled vestavných trubna straně42, v němž naleznetemimo jiné výrobky
chystanékuvedení ažvprvnímčtvrtletí příštího roku, a tovčetněpopisůazákladních
specifikací.Vydolovat z centrál firem fotografieaproduktovékartynebylo jednoduché,
ale právě díky užší a užší spolupráci časopisu s většinou značek se to daří. Idea
B2Bmagazínu coby komunikačního kanálumezi výrobci aprodejci přechází na zcela
novouúroveň. Aza tovděčí SELLvšemsvýmpartnerům, kteří podporují nejenčasopis
samotný, ale také jeho rychle rostoucí projekt tematických speciálů, vydávaných
v deníku E15. Tímto bych chtěl všem, kteří s námi úzce spolupracují, poděkovat
apopřát nejen jim všenejlepší donového roku. Věřím, žebudepronás všechny ještě
úspěšnější než odcházející rok2014.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor
1,2-3,4,5,6-7,8 10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,...62
Powered by FlippingBook