začátek roku bývá v byznysu pomalejší, obzvlášť u domácích spotřebičů, kdy se v lednu
a ještě únoruhlavně vyprodává a nové produkty se představují spíš až v březnu či dubnu.
Letos tomu není vlastně jinak, ale závěr února vzal veškerý klid definitivně zasvé.
Trh nacházející se ještě v informačním zimním spánku šokově probudila informace,
že akvizice společnosti Indesit přinese strukturální změny už v řádu snad týdnů, nikoliv
měsíců či dokonce až v roce 2016, jak se původně předpokládalo. Jelikož se společnostmi
Whirlpool i Indesit velmi intenzivně spolupracujeme a patří mezi příkladné hráče, kteří
plně chápou, jak používat B2Bmagazín zaměřený čistě na jejich obor, začal jsem ihned
skládat informačnímozaiku, abychomvámpřinesli v tomtočísleconejvícezprávosituaci.
Nejvíce jsem se však dozvěděl v Barceloně, kde se v polovině března konalo setkání
čelných představitelů společnosti Whirlpool a jejích největších obchodních partnerů
z celého světa.Kromě stěžejní reportáže s rozhovory s lídryWhirlpoolEMEAna straně
22 ještě neopomeňte naši novinkovou sekci, v níž jsme věnovali prostor produktovým
zajímavostem z Barcelony, a názorovou rubriku na straně 30, kde se zamýšlím nad
možnou redukcímnožství značek vportfoliuWhirlpool na českém trhu. Přestože k sobě
přitahuje téma akvizice společnosti Indesit v aktuálním vydání nejvíce pozornosti, určitě
neopomeňtedalší obsahvčetnězajímavého rozhovoru s generálním ředitelemDe’Longhi
proČesko,SlovenskoaMaďarsko.AndreaNatalevněmvysvětluje, včem jsouvminulém
čísleprezentované žehlicí systémyBraun takmimořádné aproč je značkaDe’Longhi tak
úspěšná v kategorii automatických kávovarů, že téměř nedovoluje konkurenci dýchat.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor