Naše moderní servisní centra určená primárně pro servis SDA, zahradní techniky, produktů e-mobility (e-koloběžky, e-čtyřkolky), el. nářadí, fitness zařízení s více než 15 vlastními techniky jsou lokalizována v Českém Brodě, v pražské holešovické tržnici a v Trnavě s celkovou kapacitou 90 000 oprav ročně.
Používáme vlastní systém na správu veškerých zakázek, který jsme si vyvinuli na míru, neustále ho inovujeme a je více než solidní základnou pro hladký průběh servisních zakázek jak v interním servisním centru, tak při servisech u zákazníků. Systém mimo jiné obsahuje modul řízeného skladu, kde se všechny pohyby provádějí na základě příkazů ze systému pomocí čteček, obsahuje pokročilý reporting, API napojení na systémy našich zákazníků, interní wiki/znalostní databázi a další.
Klíčovým segmentem služeb je samozřejmě záruční a pozáruční servis v kategoriích: malé a velké domácí spotřebiče, zahradní technika, fitness stroje a zařízení, el. nářadí, drobné elektro, „elektro healthcare“ produkty, kamery, produkty e-mobility a další.
Mimo to nabízíme ve stejném pokrytí jako servis službu instalace vestavných spotřebičů přímo u zákazníka. Dále pak zpracování technické dokumentace k produktům jako podklad pro zkvalitnění dodavatelského řetězce, posouzení produktů při odstoupení od smlouvy, zápůjčky produktů po dobu servisu, komplexní management náhradních dílů, komplexní zpracování RMA, expresní servis v definovaných lokalitách, svoz vlastní dopravou s minimalizací poškození produktu při přepravě.
Chceme našim zákazníkům nabídnout možnost komplexního servisu v širokém spektru vertikál. Konsolidací mohou naši zákazníci dosáhnout úspor z objemu, ulehčujeme v oblasti administrativy (jeden partner, jeden systém, jedna kontaktní osoba).