Nové produkty

zpět
Komerční sdělení
09.07.2024

Nová trouba Brandt BOR si ze zážitkového testování odnesla kladné recenze

Nová trouba Brandt BOR si ze zážitkového testování odnesla kladné recenze

Testování velkých domácích spotřebičů není vůbec jednoduchou záležitostí. Na rozdíl od vysavačů, mixérů nebo třeba kávovarů se pojí s velkými spotřebiči složitá logistika. Nezávislá platforma Testuj.to proto ve spolupráci s distribuční firmou Elmax Store zorganizovala testovací akci, při níž mělo deset testerů možnost se s novou troubou francouzské značky seznámit a vyzkoušet si její funkce.

O předváděcí akci projevilo zájem 31 testerů, přičemž jich bylo vybráno deset. Důraz byl kladen na to, aby měli přihlášení o koupi trouby zájem. Všichni zúčastnění testeři napsali dvě autentické recenze. Jednu na platformě Testuj.to, kterou může klient dále využít ve svých marketingových aktivitách, a jednu na kartě produktu na Heureka.cz. Prezentační a testovací akce se konala v pražském showroomu společnosti Elmax Store, kde je vhodné zázemí pro vaření a využití všech funkcí spotřebiče.

 

Celou případovou studii najdete zde:
https://eu1.hubs.ly/H09V7NF0

Zvýšení povědomí o značce a produktu

Hlavním cílem společnosti Elmax Store bylo umožnit lidem si troubu vyzkoušet, udělat si na ni vlastní názor a napsat recenzi, která to bude reflektovat. Získat recenze na spotřebiče, jako jsou trouby, je zdlouhavější a složitější proces a spolupráce s Testuj.to poskytla pohodlné řešení.

Zvýšení prodejů byl druhý cíl našeho klienta. Vybraní testeři byli skuteční zájemci o parní troubu Brandt, takže testeři byli současně cílovou skupinou. V rámci testování získali na produkt slevu. A i kdyby se rozhodli troubu Brandt nekoupit, jejich názor se v podobě recenze může stát klíčovým v rozhodovacím procesu dalších potenciálních zákazníků.

V neposlední řadě pak bylo cílem zvýšení povědomí o testovaném produktu. Při pořizování nových spotřebičů si lidé dělají průzkum na internetu, fórech, blozích i jinde. Zkušenosti našich testerů mohou i jim pomoci při rozhodování a upozornit je na existenci a výhody produktů Brandt.

Užitečná zpětná vazba i nové plány

Zážitkového testování se zúčastnilo již zmíněných 10 testerů, kteří poté napsali dohromady 20 autentických recenzí, v nichž se zaměřili na své zkušenosti a klady i zápory multifunkční trouby Brandt. Recenze společnost Elmax Store využije jak při svých marketingových aktivitách (10 recenzí na platformě Testuj.to, na které má klient licenci), tak při získání potenciálních zákazníků skrze Heureka.cz.

Firma ocenila, že vybraní testující byli skuteční a vážní zájemci o tento produkt. Jedním způsobem, jak se to projevilo, bylo to, že s sebou do showroomu přivedli i partnera, aby se společně mohli rozhodnout, zda testovanou parní troubu koupit.

Pozitivní recenze, které z tohoto testování vzešly, zástupce firmy Elmax Store příjemně překvapily. A to i z toho důvodu, že kampaň pozitivně ovlivnila prodeje výrobku.

Samozřejmě se také zvýšilo i povědomí o značce Brandt. A protože letos tento tradiční francouzský výrobce oslavuje 100 let existence, rozhodla se firma Elmax Store uspořádat o domácí konvektomat soutěž na sociálních sítích. Kampaň s Testuj.to je dobrým základním stavebním kamenem, díky kterému se další projekty budou snáze rozvíjet.

A ještě musíme zmínit jednu věc. Díky této kampani získal distributor značky Brandt i inspiraci pro své sociální sítě. Testeři totiž projevili zájem o videa s návody, jak s troubou pracovat a co v ní jak upéct. Na předváděcí akci byli proto odkázáni na sítě konkrétního influencera, který je ambasadorem značky Brandt a regulérně připravuje neotřelé video recepty s použitím produktů Brandt. Zároveň získal klient i cenné informace ohledně preferované sociální sítě své cílové skupiny, kterou je Facebook, nikoliv Instagram.

Jak hodnotí akci a výsledky firma Elmax Store?

Atmosféra na akci byla podle nás, ale hlavně i účastníků báječná. Užili jsme si to a obdrželi jsme kvalitní zpětnou vazbu. Navíc recenze na webech třetích stran jsou více viditelné a funkční. Ráda bych poděkovala Kristýně a Kateřině z Testuj.to za profesionální vedení eventu. Naším cílem je vzdělávat zákazníky, aby si mohli vybrat kvalitní a spolehlivé spotřebiče, které jim nejen usnadní a zpříjemní vaření, ale také připraví naprosto zdravé a velmi chutné jídlo. Díky recenzím od Testuj.to, které dále organicky rostou, se nám daří toto poselství naplňovat.

Katarzyna Wessling Head of Marketing

Prezentační testovací akce očima Testuj.to

Dostat testery na konkrétní místo a navíc po nich chtít kvalitní recenze může být kolikrát oříšek. Ne však v tomto případě. Zážitkové testování s Elmax Store bylo atraktivní díky krásným prostorům a exkluzivním produktům. Povedlo se nám dát dohromady velmi příjemnou skupinu recenzentů a vytvořit pro klienta potřebnou zpětnou vazbu. Kristýna Sekaninová Sales Account Executive

Kristýna Sekaninová
Sales Account Executive

www.testuj.to

www.brandt.cz