Nové produkty

zpět
Komerční sdělení
10.03.2025

Recenze jako prodejní nástroj: Jak reálná zpětná vazba podporuje konverze

Recenze jako prodejní nástroj: Jak reálná zpětná vazba podporuje konverze

V segmentu elektroniky je rozhodovací proces zákazníků složitý – vysoká cena produktů, široký výběr a technické parametry často vyžadují důkladné porovnání. Jak ale zajistit, aby si zákazník vybral právě váš produkt? Odpovědí jsou kvalitní a důvěryhodné recenze od skutečných uživatelů.

Spolupráce s Heurekou ukazuje, že autentické recenze mají přímý dopad na prodeje elektro produktů. Porovnali jsme tři období na produktové kartě – před, tři dny po o jeden měsíc po vložení ověřených recenzi

Ověřená recenze zvyšuje důvěru a prodeje

Testuj.to propojujeme značky se skutečnými spotřebiteli, kteří produkty testují a sdílejí autentické zkušenosti. Každá recenze poskytuje hlubší vhled do používání produktu, výsledkem je vyšší důvěra zákazníků a podpora prodejů.

  • Detailní a hodnotný obsah – každá recenze obsahuje minimálně 250 znaků, klady i zápory produktu, což zákazníci považují za relevantní zpětnou vazbu, které mohou důvěřovat.
  • Multimediální prvky jako konverzní booster – obrázky a videa přinášejí další úroveň autenticity, která zákazníky přitahuje a podporuje jejich rozhodnutí k nákupu.
  • SEO efekt – obsahově bohaté recenze zlepšují viditelnost produktů ve vyhledávačích, což vede k vyšší organické návštěvnosti a lepším konverzím.

Jak recenze využít k růstu byznysu

  • Budování důvěry –93 % zákazníků uvádí, že nakoupí až po přečtení recenzi
  • Zvýšení konverzí – produkty s kvalitními recenzemi mají až dvakrát vyšší šanci na prodej oproti produktům bez hodnocení.
  • Lepší pozice – ve vyhledávačích Produkty s detailními recenzemi jsou lépe hodnoceny a vice viditelné.

Skutečnost, že recenze zvyšuji konverze, potvrzuji stovky mezinárodních studií. Jsme však velmi rádi, že se nám tento trend podařilo ověřit na vlastních datech. Je jasné, že recenze přimějí zákazníka k nákupu spíš než jen samotný popis produktu, ale autentické a informativní recenze? Ty udrží člověka na stránce produktu dostatečně dlouho nato, aby ho přesvědčily, že daný produkt opravdu chce. Jsme rádi, že máme možnost mít Testuj.to recenze na našich produktových kartách.

Karel Pařízek, Group B2B Marketing Lead, Heureka Group

Testuj.to