V segmentu elektroniky je rozhodovací proces zákazníků složitý – vysoká cena produktů, široký výběr a technické parametry často vyžadují důkladné porovnání. Jak ale zajistit, aby si zákazník vybral právě váš produkt? Odpovědí jsou kvalitní a důvěryhodné recenze od skutečných uživatelů.
Spolupráce s Heurekou ukazuje, že autentické recenze mají přímý dopad na prodeje elektro produktů. Porovnali jsme tři období na produktové kartě – před, tři dny po o jeden měsíc po vložení ověřených recenzi
Testuj.to propojujeme značky se skutečnými spotřebiteli, kteří produkty testují a sdílejí autentické zkušenosti. Každá recenze poskytuje hlubší vhled do používání produktu, výsledkem je vyšší důvěra zákazníků a podpora prodejů.
Skutečnost, že recenze zvyšuji konverze, potvrzuji stovky mezinárodních studií. Jsme však velmi rádi, že se nám tento trend podařilo ověřit na vlastních datech. Je jasné, že recenze přimějí zákazníka k nákupu spíš než jen samotný popis produktu, ale autentické a informativní recenze? Ty udrží člověka na stránce produktu dostatečně dlouho nato, aby ho přesvědčily, že daný produkt opravdu chce. Jsme rádi, že máme možnost mít Testuj.to recenze na našich produktových kartách.
Karel Pařízek, Group B2B Marketing Lead, Heureka Group