SELL: ZÁŘÍ 2014 - page 55

HEPAAirSeal s filtremHEPA 13, který zachytí 99,95% prachu,
a je tudíž vhodný i pro alergiky. Součástí vysavače je jak sací hubice
3-v-1TriActiveMax sbírající hrubý i jemný prach, tak i štěrbinový
nástavec, kartáč amalá hubice 2 v 1.Osmimetrová síťová šňůra
spolu s rukojetí a sací hadicí poskytuji akční rádius až 11m.
BezsáčkovéECOnovinky od září 2014
Strategie Philips v roce 2014 je zcela zaměřena na představení
nového ECO portfolia, a tak přibyly v září k sáčkovým ECO
modelům dva bezsáčkové vysavače Philips PowerProActive
FC9521 a FC9321.
Zatímco Philips PowerProActive FC9521 spadá do třídy B
energetické účinnosti a přináší univerzální použití pro tvrdé podla-
hy i koberce,model Philips PowerProActive FC9321 energetické
třídyA je specialistou na tvrdé podlahy.Oba dvamodely disponují
jedinečnou technologií PowerCyclone 4,přinášející velmi efektivní
separaci vzduchu a prachu,díky níž poskytují plnou účinnost čiště-
ní i po regulaci výkonu na základě nově platné vyhlášky EU.
„Konkurence na trhu je v současnosti velmi vyostřená, spotře-
bitelé jsou uvědomělí a bedlivě hlídají poměr ceny a výkonu.Naší
prioritou je dodávat na trh kvalitní produkty ve všech cenových
kategoriích včetně ekonomy segmentu, tudíž věřím, že naší aktuál-
ní nabídkou tří sáčkových a dvou bezsáčkovýchmodelů vyhovíme
potřebám každého zákazníka,“ komentujeOlga Pishchukhina,
marketingovámanažerka Floor Care &Garment Care Philips.
Nové energetické štítky,potažmo celá směr-
nice týkající se vysavačů,mají vnést to této
produktové skupiny řád a snížit spotřebu
energie.Naplní sepodle vás tatoočekávání?
Pevně věřím, že ano. Štítky jsou přehledné a umožní
zákazníkům rychle porovnávat stejné charakteristi-
ky výrobků napříč celou nabídkou vysavačů,pomo-
hou jim tak v jejich rozhodování.Nejsou ale, a ani
nečekáme, že by byly, jediným faktorem při výběru
spotřebiče,protože se spotřebitel rozhoduje i na
základě vlastností, které štítky nepokrývají,na zákla-
dě vztahu ke značce a neposlední řadě na základě
ceny.Dávají ale jistotu, že klíčové parametry budou
teď sledovány stejnoumetodologií u všech výrobců,
protože tomu tak vminulosti nemuselo být.
Jak se s novou regulací vypořádal Philips?
Jakénovéproduktymůžemenyní očekávat?
Nová regulace pro nás nebyla zásadním problémem,
naše výrobky se vyznačují vysokou technologickou
vyspělostí, takže jsmeměli na čem stavět. Již od
května 2014 nabízíme na trhu tři ECOmodely
sáčkových vysavačů splňující novou regulaci EU,při-
čemžmodely PerformerPro ECO,PerformerActive
ECO a PowerLife ECO pokrývají všechny cenové
kategorie.V září je pak doplní další modely.Myslím,
žemohu také prozradit, že od začátku loňského
roku pracujeme na vývoji i zcela nového ekologic-
kého portfolia, takže se zákazníci určitěmají
i do budoucna na co těšit.
Odpovídá
Olga
Pishchukhina
marketingová
manažerka
Floor Care
&Garment Care
Philips
Česká Republika
Vizedobudoucna
Interní testy společnosti Philips jasně potvrdily, že schopnost
odstraňování nečistot Philips ECOmodelů je zcela srovnatelná
smodely dosavadních vysavačů Philips.Přijetí nových ECOmode-
lů by tak pro zákazníky neměl být zásadní problém,navíc jim
v rychlejší orientaci napříč celou nabídkou vysavačů pomůže
i energetický štítek.Pro Philips to však zářím 2014 a pěti ECO
modely nekončí.Myslíme,žemůžeme prozradit,že od začátku
loňského roku se pilně pracuje na vývoji i zcela nového ekologic-
kého portfolia, takže se zákazníci mají i v příštím roce na co těšit.
Novinky by se na českém trhuměly objevit v prvním čtvrtletí 2015.
1...,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54 56,57,58,59,60,61,62,63,64
Powered by FlippingBook