SELL: LISTOPAD - PROSINEC 2014 - page 42

Spolupráce s naším magazínem nestojí na jednorázové akční
inzerci či rychloobrátkovémmarketinguvpodobě zařazení zboží do
akčních letáků, nýbrž na dlouhodobé komunikaci a vysílání nejen
produktových, ale také firemníchnovinek do trhu. V časopisenám
jde o posilování značek jako celku, ne pouze propagaci určitých
výrobků nebo modelových řad. S prakticky všemi partnery časo-
pisu proto uzavíráme celoroční inzertní balíčky, které jim zajišťují
kontinuální komunikaci po celý rok a informování obchodníků jak
o chystaných a uváděných výrobcích, tak o změnách ve strategii
firmy, jejíchplánecha cílech.Magazínpřináší také rozhovory s čel-
nými představiteli jednotlivýchfiremamnožství nezávislýchčlánků
o změnách na trhu. Ať už jde o odchod některých značek, změny
ve struktuře firem nebo v dnešní době tolik diskutované akvizice.
Vytváříme komplexní obraz o stavu trhu s domácími spotřebiči
a jako jediný projekt vČesku se věnujeme výhradně jemu.
pročbýt vmagazínuSeLL?
SELL je jediný trademagazín o domácích spotřebičích na českém
trhu. Časopis je zasílán přímo na jméno vybraným lidem z oblas-
ti výroby, distribuce, prodeje a propagace domácích spotřebičů.
Obchodníci magazín používají jako důležitý zdroj informací a stal
se pro ně informačním koncentrátem, který nemána českém trhu
konkurenci.
Výhody včasného
uzavření roční spolupráce:
• Možnost získat některou z předních obálek. ke každé obálce
je jako bonus poskytnut prostor pro 2stránkový článek uvnitř
časopisu
• celoroční redakční podpora značky či značekvevašemportfoliu
– zařazování produktůdopřehledů, prostor v novinkové sekci
• kontinuální prezence značky vmagazínupo celý rok
• Výrazné cenové zvýhodnění při uzavření celoroční spolupráce
SELL
2015
Celoroční spolupráce vámpomůže
v prodejníchaktivitách
„SELL se dostal do povědomí v našem oboru natolik, že jej
čtou všichni, stal se pomyslnou povinnou literaturou, a proto
jepotřeba zde své značky prezentovat.“
JanŠach,
generální ředitel českého zastoupení Indesit Company
„ČasopisSELL je jedním zmála titulů, kterépravidelně
pročítámopravduodprvní doposlední stránky.“
Pavel Trka,
produktový trenér společnostiWhirlpool
„Na magazínu SELL oceňuji, že přináší užitečné informace,
novinky, reportáže z nejrůznějších akcí, zajímavé rozhovory
i odbornéčlánky výhradně z oblasti domácích spotřebičů…“
Michal Biem,
produktovýmanažer BSHdomácí spotřebiče
Více informací, obsahový plán
na rok2015aonline vydání časopisuna:
uŽ TRADIČNěZAháJILVPRůBěhu LETOšNÍhO
LISTOPADuČASOPISSELL JEDNáNÍ SESVýMI
STáLýMI PARTNERyOSPOLuPRácI VROcE2015.
BěhEM LETOšNÍhOROkuPOČET FIREMAZNAČEk
VMAGAZÍNuOPěTSTOuPLAAkTuáLNěhOuŽ
VyuŽÍVá JAkONáSTROJ PROPŘESNěZAcÍLENOu
B2BkOMuNIkAcI APOSÍLENÍ SVéPOZIcEVSILNě
kONkuRENČNÍMPROSTŘEDÍ VěTšINADůLEŽITých
ZNAČEkZOBLASTI DOMácÍchSPOTŘEBIČů.
kONkRéTNě JE TOVÍcENEŽ25FIREMZOBORu,
AVhODNOTěPRODEJů TEDyDRTIVáVěTšINA TRhu.
Tematické speciály
v deníkue15
Od roku 2013 spolupracuje magazín
SELL úzce také s ekonomickým dení-
kem E15, jenž se vyznačuje denní čte-
ností přesahující hranici 100 000 lidí.
ProE15dodávánaše redakcenaklíč tematické speciály, vekte-
rýchpodrobněrozebírámetrhsdomácímispotřebiči,vždysužším
zaměřenímna jednu či dvěkategorie spotřebičů. Naším cílem je
běžným čtenářům dodat komplexní informace nejen o produk-
tech, ale takéoznačkáchafirmách, kteréza těmitovýrobkystojí.
Opět jdeprotoonáročnější apromyšlenější způsobkomunikace,
jehož cílem je zlepšování image značky a její prezentace coby
odborníkanadanouoblast. Všechnavydání deníkuE15snašimi
speciály jsou distribuována také odběratelůmmagazínu SELL.
V letošním roce vyšlo v E15 těchto speciálů sedmanapříští rok
jichmáme v plánu ještě většímnožství.
Jak vnímají SELL jehočtenáři?
1...,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41 43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,...62
Powered by FlippingBook