SELL: Říjen 2015 - page 3

český trh začal během září a října opět tak trochu pobublávat možnými nebo dokonce
očekávanými změnami. Z těch pozitivních zpráv je to samozřejmě konání dealerského
dne Fagor, jímž firma definitivně potvrdila, že to opravdu myslí vážně a že konečně uvede
na trh množství nových spotřebičů ze znovu nastartovaných španělských výrobních závo-
dů. Pár dnů nato jsem se zúčastnil další dealerské akce, již tentokrát pořádala společnost
Candy Hoover. Pod vedením Jana Šacha, který její otěže převzal teprve v závěru letošní-
ho jara, rychle rozšířila svůj tým, začala být marketingově aktivnější a především během
pouhých 3 měsíců připravila „launch“ značky Hoover v kategorii velkých spotřebičů.
Jak o akci Fagoru, tak Hooveru v tomto čísle samozřejmě informujeme. Kromě toho se ale
začaly na těchto akcích šířit mezi obchodníky zprávy o určitých změnách ve společnosti
Samsung. Samozřejmě zde nebudu šířit drby a spekulace, tak jen řeknu, že pevně věřím
v to, že bude Samsung nadále pokračovat v současném režimu komunikace, který považuji
za zdařilý. Firma má skvělé výsledky v kategorii chlazení, což je určitě dobrý základ pro
rozšíření tohoto úspěchu do dalších produktových kategorií a rozšíření portfolia o nové,
aby nabídla zákazníkům kompletní vybavení domácnosti všemi typy spotřebičů.
V současném vydání ještě doporučuji přečtení asi nejotevřenějšího interview, jaké
nám za sedm let spolupráce poskytl šéf české pobočky De’Longhi pan Andrea Natale.
Myslím, že mnohým přímým konkurentům by mohl rozhovor konečně otevřít oči, aby
si uvědomili, proč dostávají od lídra trhu dlouhodobě v kategorii automatů na espre-
so takový výprask. A velmi si cením i rozhovoru se Simone Jansen, novou Country
Business manažerkou značky Nespresso, protože nastoupila na novou pozici teprve 1. září
a udělala si na rozhovor s naším časopisem čas.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor
1,2 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,...60
Powered by FlippingBook