Aktualita

06.05.2025

Start SharkNinja je pomalejší, než se předpokládalo. Nečekaným je odchod country manažera Stanislava Brázdy

Start SharkNinja je pomalejší, než se předpokládalo. Nečekaným je odchod country manažera Stanislava Brázdy

Při svém loňském vstupu do Česka avizovaly značky Shark a Ninja frontový úder na trh malých domácích spotřebičů a prezentovaly smělé plány, jejichž cílem bylo ukrojit nemalý díl koláče trhu. Když však v dalších týdnech a měsících nenásledovaly žádné větší komunikační aktivity, začali si profesionálové z oboru spotřebičů přirozeně klást otázky, zda se v plánech americké firmy, respektive jejího maďarského distributora SN-CEE Bravo Kft. něco nezměnilo. Nyní přichází zpráva, že country manažer Stanislav Brázda, který vedl vstup SharkNinja na český a slovenský trh, firmu po vzájemné dohodě opustil.

Brázda nám tento fakt telefonicky potvrdil, ale s odkazem na podepsanou dohodu o mlčenlivosti ho odmítl jakkoliv blíže komentovat. Aktuálně se snažíme zjistit informace z dalších zdrojů a tématu SharkNinja se budeme věnovat za necelý měsíc v dalším vydání magazínu SELL.

Očekávání českého trhu od americké firmy, která se stala v sektoru malých spotřebičů jakýmsi zjevením nejen díky neobvykle rychlému růstu v USA i západní Evropě, ale také díky inovativní strategii v oblasti vývoje a komunikace, byla a jsou nadále mimořádně velká. Její dosavadní působení v našem regionu ale tato očekávání zatím nenaplnilo. Projekt se s ohledem na odchod Stanislava Brázdy evidentně nachází ve fázi úprav a přehodnocení přístupu k trhu.


Stanislav Brázda