Co se děje v SharkNinja? – personální změny i pomalejší vstup na do zemí střední Evropy jsou v hledáčku trhu
„Slevová spirála nevede k zisku. Participaci na akcích jsme výrazně omezili,“ říká v exkluzivním rozhovoru Branislav Nemčko, šéf obchodního týmu Liebherr pro Česko a Slovensko
Kauza Okay – přetahovaná o peníze, vstup státního zástupce a snaha o rychlý rozprodej
Květen přinesl nebývalou koncentraci prezentačních akcí – Favia Day doplnily i sólové eventy Liebherru a Haieru
Haier Innovation Day – dealerská akce překvapila množstvím novinek, které míří na český trh
Retail media aneb nová éra marketingu v maloobchodě – další významné téma z letošního International TCG summitu
Midea Group dokončila akvizici Teka Group – jak bude vypadat struktura?
Neviditelná indukční deska NOVY se konečně představila v Česku – kde se s ní můžete seznámit osobně?
Vizuální trendy, které zaujmou zákazníky z generace Z a mileniálů – retailové prezentace nové generace