Magazín online

2025/07

Produktové skupiny:

  • Kávovary
  • Sušičky prádla
  • Odstraňovače skvrn

Hlavní témata:

  • Dvojité zemětřesení na pozicích generálních ředitelů – Jan Rožek odchází z Electroluxu, Lucie Klabanová z Teka
  • Západní výrobci jsou skutečně pod tlakem – Groupe Brandt hledá strategického partnera a bude pravděpodobně úspěšný. iRobot nikoho najít nemůže a stojí na okraji propasti
  • Krzysztof Sobula, marketingový ředitel De’Longhi CEE: Kávová tradice je naší silnou stránkou. Asijskou konkurenci respektujeme, ale strach nemáme
  • FAST Day 2025 byl nabitějšípřibylo značek i návštěvníků
  • „Neviditelná indukce“ Novy i revoluční materiál kuchyňských desek na akci firmy Cosentino – reportáž z e zajímavé akce pro kuchyňské specialisty
  • Enikő Raskó, marketingová ředitelka Groupe SEB CZ/SK/HU: Náš růst stojí na inovacích a zacílení na potřeby zákazníků
  • Značka Asko uvedla na český trh novinky z IFA. Trouby pečou s přesností na 1 °C – reportáž z prezentační akce + rozhovor s hercem Vladimírem Polívkou
  • Israel Quintana, vedoucí distributorů Breville Group pro region EMEA: Kdo jednou vyzkouší kávovar baristické úrovně, k automatu nebo kapslím se nevrátí
  • Trh s technickým spotřebním zbožím byl v září v poklesu – data NIQ (GfK) potvrzují, že elektronika nezažívá nejlepší časy
  • SharkNinja otevřel v Budapešti vlastní showroom. První v regionu – reportáž ze slavnostního otevření prezentačních prostor
  • Firma DOMO elektro slavila 15 let od založení – do Domažlic se sjelo skoro 150 resellerů z celé republiky
  • NIQ – výhled do roku 2026 – čínská expanze mění pravidla hry. Evropa se připravuje na fundamentální změny