Značka ECG se již etablovala na mnoha evropských trzích, a to nejen na zdejším tuzemském, ale také v ekonomicky silných zemích s rozvinutým a vysoce konkurenčním tržním prostředím. Například v Německu.
ECG se v německé síti Expert drží mezi top 20 značkami malých domácích spotřebičů a její prodeje zde odpovídají tomu, čeho dosahuji věhlasní konkurenti, jako Rowenta nebo Russell Hobbs. Meziročně přitom ECG roste více než dvojnásobně, přičemž expanzi zde usnadnila německá vlastnická struktura K+B Progres. I přes to je ale na velmi konzervativním trhu potřeba více než jen překonat očekávání zákazníků a provozovatelů prodejen německé sítě Expert.
ECG se na Západě daří i díky tomu, že značka zalistovala stovky produktů na evropských online tržištích, jako jsou MediaMarkt, Kaufland, Amazon, Bol, eMag a další. Úspěšné prodeje na těchto platformách vedly vedení značky ECG k rozhodnutí spustit na vybraných trzích i vlastní internetový obchod. Ten bude provozován obvykle s lokálním partnerem. Úkolem obchodu bude nejen zajistit samotný prodej, ale zvýšit povědomí o značce ECG v dané zemi a zajistit plně lokalizovanou zákaznickou podporu. Prvním a pilotním trhem bude Maďarsko, kde dojde ke spuštění značkového e-shopu ECG během prvního kvartálu příštího roku. Další trhy budou následovat.
Pokud jde o produkty, zaujala značka ECG v letošním roce velkolepým vstupem do nového segmentu se svými kuchyňskými roboty Forza. Masivní a dílensky nadstandardně zpracovaní pomocníci pro vaření, pečení a zpracovávání surovin jsou k dispozici v několika modelech lišících se provedením a dodávaným příslušenstvím. Obchodní partneři K+B Progres se o jejich kvalitách mohli přesvědčit na říjnové kontraktační výstavě v Národním zemědělském muzeu, kde funkce a schopnosti robotů řady Forza včetně domácí výroby těstovin prezentoval člen Českého národního kulinářského týmu Pavel Švestka.
www.ecg.cz