Soutěž, která je jediná svého druhu ve Španělsku, domovské zemi značky Teka, ocenila jak indukční varnou desku MasterSense, tak myčky nádobí PremiumCare. Cena je o to hodnotnější, že vítězové jsou vybíráni na základě hlasování samotných spotřebitelů, a reflektuje tak jejich spokojenost s produkty.
Organizace Product of the Year (Produkt roku) ocenila Teku vyznamenáním ve dvou z celkových 45 kategorií. První ocenění bylo uděleno za varnou indukční desku MasterSense, která díky svým 8 rychlým funkcím vaření a teplotním senzorům výrazně usnadňuje přípravu jakéhokoliv pokrmu od začátku až do konce. Navíc technologie FullFlex společně s 32cm XL paella zónou z ní činí perfektní spotřebič pro přípravu paelly až pro 12 osob, což celkem přirozeně španělští spotřebitelé ocenili. Vždyť ve Španělsku je paella skoro národním pokrmem a při její přípravě a konzumaci se běžně schází celá rodina nebo parta přátel. Přestože v Česku takovou tradici nemáme, XL varnou plochu vaši zákazníci nepochybně v mnoha situacích využijí také. A pokud by jim nestačila, vždy mohou využít celý povrch desky současně nebo vařit na různě velkých hrncích a pánvích při různých teplotách.
Druhé ocenění si odnesla Teka v kategorii myček, a to za celou řadu PremiumCare, která klade velký důraz na hygienu. Díky spojení technologie IonClean, která neutralizuje až 99,9 % bakterií, a programu Hygiene využívajícího extra horkou vodu umožňuje řada PremiumCare kompletně sterilizovat nádobí. A to i během velmi krátké doby – díky rychlému hodinovému programu zahrnujícímu mytí a sušení a funkci Express, která zkrátí délku každého cyklu až o 30 %. Navíc pracuje myčka velmi tiše – především v programu Whisper, který snižuje hluk o 30 % na pouhých 42 dB(A). Tato tichost je navíc ovlivněna invertorovým motorem, který je jedním z nejúčinnějších a nejodolnějších motorů na trhu.
Soutěž Produkt roku se týká více než 40 zemí po celém světě včetně Španělska. Výběr kandidátů na ocenění je vedený přesným a nestranným způsobem. Každý rok se provádí online průzkum, který podrobně vyhodnocuje názory více než 10 000 lidí, kteří reprezentují španělskou populaci.
Před hlasováním spotřebitelů jsou kandidátské produkty pro každou edici prověřené etickou komisí, kterou tvoří specialisté na inovace. Ti nejsou přidruženi k žádné značce a mají za úkol seskupovat produkty do homogenních kategorií. Během online průzkumu spotřebitelé odpovídají na dvě otázky – za jak inovativní vybraný produkt považují a jak moc je láká ke koupi.