Že je pandemie definitivně za námi, dokazují nejen kontraktační výstavy velkoobchodů, ale i rozličné aktivity jednotlivých firem. Příjemnou akci uspořádala začátkem června společnost DOMO, která pozvala do centra Prahy desítky resellerů na plavbu po Vltavě.
Přestože si prosluněné odpoledne na vodě ponechalo byznysový rozměr, firma DOMO akcentovala především společenský rozměr celé události. Prezentovala tak jen pár klíčových novinek a spíše se snažila zajistit zábavu a vytvořit příjemné prostředí. Na lodi bavil imitátor Václav Faltus a hrála i živá hudba. Jednotliví zástupci firem si také mohli zatočit „kolem štěstí“ a získat až 6% slevu při nákupu spotřebičů DOMO pro svůj obchod.
Značka DOMO vstoupila na český trh v roce 2009, kdy zde založila vlastní zastoupení. Samotná firma působí v Belgii od roku 1986. Dlouhodobě se zaměřuje hlavně na segment malých domácích spotřebičů, ale postupně pronikla také do některých kategorií spotřebičů velkých.
Šéf lokálního zastoupení značky DOMO Josef Tvardík během otáčení „kolem štěstí“.
Pokud měli obchodníci opravdu štěstí, vytočili si až 6% slevu.
Loď se v závěru plavby dostala i ke Karlovu mostu.
Z horní paluby tak byl během prosluněného odpoledne krásný výhled nejen na samotný most, ale i celé panorama Hradčan.
Imitátor a bavič Václav Faltus měl během plavby dvě vystoupení.
Dárkové tašky resellerům předával Josef Tvardík mladší.
Prezentace spotřebičů nehrála na této akci prim. Hlavním cílem firmy DOMO bylo uspořádat povedené setkání s obchodními partnery a utužit vztahy. Vedle zde prezentovaných novinek byly na místě k vidění také novinky v segmentu zmrzlinovačů, které DOMO prezentuje ve vlastním článku na straně 55.