Nové produkty

zpět
Komerční sdělení
26.04.2024

Skupina Hisense, jednička na tuzemském trhu domácích spotřebičů

Skupina Hisense, jednička na tuzemském trhu domácích spotřebičů

Pod křídly této globální společnosti s působností ve více než 160 zemích světa najdete vedle technologické značky Hisense i další úspěšné značky etablované na mnoha mezinárodních trzích – slovinskou značku velmi širokého sortimentu malých i velkých domácích spotřebičů Gorenje a tuzemskou značku velkých domácích spotřebičů, které zná každý Čech i Slovák, značku MORA. A také prémiovou skandinávskou značku domácích spotřebičů ASKO.

Skupina Hisense si vybudovala silné postavení a v současnosti je jedničkou na českém i slovenském trhu. Najdete ji nejen v kamenných prodejnách, ale i v showroomech e-shopů, včetně toho největšího, který má Alza.cz v Chrášťanech. Setkáte se s nimi i ve speciálních kanálech, jako je například obchodní řetězec XXXLutz, s vlastní expozicí v největší pobočce v pražských Butovicích. Nebo v rámci sítě studií KUCHYNĚ gorenje. Vlastní podnikovou prodejnu pak najdete v Měšicích. Značky budete ale potkávat i v běžném životě díky velkému množství akcí a eventů ušitých přesně na míru dané cílové skupině.

Hisense

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů z mnoha oborů spotřební elektroniky, je druhým největším dodavatelem televizorů na světě a průkopníkem v segmentu laserových TV. Pravidelně sbírá prestižní ocenění i certifikace třetích stran.

Hisense působí v České republice od roku 2015 a rychle získává silné postavení na trhu. Pomineme-li kategorii chytrých TV, laserových TV a audio techniky, je aktuálně jedničkou na českém a slovenském trhu vícedveřových, tzv. multidoor chladniček se dveřmi do kříže i French Door chladniček s dvoukřídlými dvířky a mrazicími zásuvkami. Nově přibyla i čtyřdveřová chladnička s displejem, na kterém jde mj. zrcadlit vlastní obsah včetně streamování seriálů či zápasů z mobilu; život zpříjemní také možnost zanechat na displeji vzkazy nebo jej využít jako meteostanici.

V nabídce značky Hisense najdete i další velké spotřebiče, konkrétně pokročilé pračky, sušičky a pračkosušičky, kde nechybí ani prestižní certifikace TÜC Rheinland pro pračkosušičku z řady „5S“ za udržitelnost. Nově Hisense nabízí i kompletní sortiment vestavných kuchyňských spotřebičů se smart funkcemi a konektivitou – ty představují novinku roku 2024 a významné oživení kategorie chytrých a designově zdařilých spotřebičů v trendové černé barvě i do luxusnějších kuchyní. Stále se rozšiřuje i sortiment malých domácích spotřebičů, jako jsou smart tyčové i robotické vysavače, kávovary, grily; brzy přibudou i horkovzdušné fritézy a chytré multifunkční hrnce. Nabídka se velmi rychle rozšiřuje.

Spotřebiče nabité technologiemi se pyšní pokročilými funkcemi, konektivitou s ovládáním na dálku přes aplikaci ConnectLife a mobil či ovládáním přes hlasové asistenty. Ale také řadou ocenění – aktuálně je to například prestižní stříbrná medaile EcoVadis pro Hisense Europe za udržitelné podnikání při výrobě velkých domácích spotřebičů.

Značka Hisense je vedle technologií dlouhodobě spojená i se sportem, zejména pak s fotbalem. Více informací o jejím novém partnerství se slavným českým fotbalistou Janem Kollerem a jejích mezinárodních aktivitách včetně sponzoringu nadcházejícího šampionátu EURO 2024 najdete v samostatném článku na straně 45.

Gorenje

Jednodušší, příjemnější a méně komplikovaný život s každým výrobkem Gorenje. Tato jasná vize umožnila firmě, která vznikla v roce 1950 jako malá dílna v idylické vesnici Gorenje ve Slovinsku, přerůst během sedmi desetiletí v nadnárodní společnost a renomovanou mezinárodní značku. Dnes je Gorenje jedním z největších mezinárodních výrobců malých i velkých domácích spotřebičů s výjimečným designem a skvělými funkcemi s přítomností ve více než 90 zemích na celém světě.

Ať už jde o malé, či velké spotřebiče do kuchyně nebo domácnosti, Gorenje nabízí spojence, kteří dokážou naslouchat a sami se učí předvídat chování, aby každodenní shon proběhl s minimem námahy. O perfektní výsledek se postarají dokonale vyladěné automatické programy a bezpočet dalších technologických řešení založených na čtyřech stovkách patentů. Stejně tak je tu možnost nastavit procesy podle sebe. Všechny spotřebiče Gorenje se přitom snadno a intuitivně ovládají, ty chytré i na dálku přes mobil a aplikaci ConnectLife.

Gorenje staví i na skvělém designu. Může se jako málokdo pochlubit spoluprací s největšími hvězdami návrhářského nebe: se studiem Pininfarina, Karimem Rashidem nebo Philippem Starckem i návrhářem jménem Ito Morabito. Gorenje se pyšní čtyřmi desítkami nejprestižnějších cen za mimořádný design, jako Red Dot Award, iF Design Award, German Design Award a další. Doslova před pár týdny se Gorenje stalo absolutním vítězem German Design Award 2024 za inovativní a udržitelné vestavné spotřebiče řady G800, které navíc podporují zdravý životní styl. Gorenje získalo i prestižní stříbrnou medaili EcoVadis za udržitelné podnikání při výrobě velkých domácích spotřebičů.

Gorenje propojuje svůj marketing s podporou sportu. Je spojeno se špičkovou házenou již od roku 2017, letos je oficiálním partnerem mužského a také ženského EHF EURO 2024. V České republice podporuje DHC Slavia Praha. Zapojuje se i do dalších projektů spojených s tématem společenské odpovědnosti.

MORA

Kořeny ikonické české značky MORA – největšího tuzemského výrobce sporáků, ale také značky kompletního sortimentu vestavných kuchyňských spotřebičů, topidel a ohřívačů – sahají hluboko do minulosti. Už v roce 1825 byly v Mariánském Údolí v Hlubočkách položeny základy jednoho z nejstarších podniků na výrobu tohoto druhu zboží nejen v Evropě, ale i ve světě. MORA nepřetržitě inovuje a nabízí dokonalé spojení tradice a moderních spotřebičů pro aktivní život v kruhu rodiny.

Je dlouhodobou a nezpochybnitelnou jedničkou se svými sporáky. Nedávno uvedená nová generace nabízí všechny typy varných desek a největší prostor pro pečení všemi moderními metodami včetně pečení s párou, horkovzdušného fritování, profesionálního pečení ve dvou fázích nebo unikátního automatického pečení zmražených jídel bez předehřívání. MORA tak bez nadsázky udává směr celé kategorii.

Kompletní inovací prošly také všechny typy vestavných varných desek, mezi nimiž nechybí ani výkonné a úsporné indukční desky s automatickými funkcemi. Skvělá je i nová generace úsporných vestavných trub s XXL objemem, extra výkonnými topnými tělesy s teplotním rozsahem až do 300 °C a až 11 programy včetně dvou parních a mnoha dalšími praktickými možnostmi. Nedávno MORA uvedla na trh zcela novou generaci XXL úsporných myček nádobí s kapacitou až 16 sad nádobí. A také rozšířila sortiment vestavných spotřebičů o nové mikrovlnné trouby sladěné s novou generací vestavných trub.

Sortiment MORA zahrnuje i moderní, výkonné a úsporné odsavače par nebo odolné vestavné chladničky a nově i volně stojící chladničky se skvěle promyšleným vnitřním prostorem. A samozřejmě i tolik oblíbené, bytelné a kvalitní ohřívače vody pro jedno i více odběrných míst nebo plynová topidla.

Také značka MORA věří, že ke zdravému životnímu stylu patří nejen zdravě připravené jídlo, ale i pohyb a sport. MORA podporuje hokejový klub HC Olomouc a každoročně také letní festival na Lipně, kde se angažuje i dlouhodobá ambasadorka značky, olympijská vítězka Kateřina Neumannová. MORA ale myslí i na potřebné, vloni i předloni například podpořila SOS dětské vesničky.