Nové produkty

zpět
Komerční sdělení
21.01.2025

Cuisinart chystá marketingovou ofenzivu i spoustu novinek na rok 2025

Cuisinart chystá marketingovou ofenzivu i spoustu novinek na rok 2025

Americká značka působící ve 120 zemích světa začala již během druhé poloviny roku 2024 spouštět svou novou strategii, která se postupně začne výrazněji projevovat v jejích marketingových aktivitách včetně intenzivnější digitální komunikace a produkce optimalizovaného digitálního obsahu. A nejen to. Více se bude věnovat inovacím a vývoji produktů, kde staví na více než 50 letech zkušeností.

Trh malých domácích spotřebičů prošel v posledních desetiletích velkou transformací nejen u nás, ale také v dalších zemích. Přestože český trh je s mimořádně silnými privátními značkami poměrně specifický, levná čínská produkce a model obchodních značek nakupujících jednoduše zboží z katalogů čínských výrobců ovlivnily celý svět. Snížení kvality (a s tím i ceny), životnosti i jedinečnosti výrobků je globální záležitostí. V případě jedinečnosti máme na mysli především to, že asijští výrobci chrlí SDA v obrovském množství a výrobky jsou často víceméně stejné. Mohou se lišit designově, ale technologický a konstrukční základ je shodný – platí to hlavně pro privátní a obchodní značky, které si většinou výrobu nezadávají a jen kupují hotový produkt. Leckdy v téže továrně nakupuje více západních značek. A na tento trend naskočily částečně i značky tradiční, které mohou nadále samy vyrábět, jenže spoustu věcí současně jen nakupují. Pokud chce mít někdo komplexní portfolio výrobků, není ani reálné, aby vše produkoval sám.

Samozřejmě je potřeba rozlišovat, protože mnoho firem má sice na svých produktech napsáno „Made in China“, ale zadávají si výrobu podle svého designu a vývoje, případně mají v Číně vlastní továrnu. A právě značky těchto firem se stále častěji staví do opozice vůči obchodním/privátním značkám. Může to být kvalitou, zpracováním, ovšem mnohdy je to i prostřednictvím jedinečnosti svých řešení. Svůj úspěch na tom postavila nejviditelněji americká firma SharkNinja, ale nejen ona. Americký Cuisinart staví na velmi podobných základech, přičemž se s nimi rozhodl mnohem intenzivněji a viditelněji pracovat ve své komunikaci, aby v domácí Americe a na svých exportních trzích ukázal, že má smysl do lepšího a originálního vybavení kuchyně investovat.

Zaostřeno na výsledky

Ve své nové komunikační strategii se Cuisinart nově zaměřuje na výsledky v podobě chutného jídla, jedinečné vlastnosti svých řešení a akcentuje rodinnou pohodu vyplývající z usnadnění vaření a přípravy jídla. Firma začíná pracovat s komplexní komunikací stojící na 4 pilířích – zvýšení povědomí o značce, informování spotřebitelů při výběru, podpoře samotného prodeje a následném sdílení pozitivních uživatelských zkušeností. V epicentru komunikace jsou především největší sociální sítě, pro které vzniká na míru šitý obsah s důrazem na video, jehož důležitost nadále roste.

Komunikace se nebude točit jen okolo výrobků, ale také výsledků, jichž s nimi lze dosáhnout.

Novinky pro rok 2025
Multizónové horkovzdušné fritézy

Mezi nejvýznamnější novinky bude patřit horkovzdušná fritéza TriZone, která nabídne dva poměrně klasicky pojaté koše a spodní extra velkou zásuvku, v níž půjde připravit celá pizza. První dva zmíněné košíky budou mít každý objem 4,3 litru, zatímco spodní mini trouba 5 litrů. Vejde se do ní pizza s průměrem až 30 cm. Ovládání bude plně dotykové se separátními displeji pro každý z košů. Pochopitelně nebude chybět funkce synchronizace přípravy, aby bylo jídlo v horních koších hotové ve stejný čas.

A tím nabídka vyspělých a nadstandardně pojatých „air fryerů“ nekončí. V přípravě je také extra velký model se dvěma koši (2× 5,2 litru) a prémiovým provedením. A dále pak kompaktní horkovzdušné trouby.

Třízónovou horkovzdušnou fritézu uvede Cuisinart na trh v roce 2025. Prvotní vizualizace. Konečný produkt se ještě může lišit.

Zmrzlinovače

Výrazně bude rozšířeno portfolio zmrzlinovačů o nové kompaktní modely bez kompresoru, ale i výkonné kompresorové varianty. A přibudou ještě speciální zařízení pro domácí výrobu ledové tříště či unikání zařízení, s nímž půjde během několika minut vyrobit zmrzliny, sorbety, mléčné koktejly nebo smoothie drinky z předmražených surovin.

Kompaktní aku mixéry

Jedním z velmi aktuálních trendů je jakási renesance osobních fitness mixérů nebo také smoothie mixérů, jak bývají označovány. Před pár lety šlo o obrovský prodejní hit. Nyní se tyto mixéry vracejí, ovšem v bateriové verzi, kterou lze používat nejen doma, ale také na dovolené, při kempování, pikniku a podobně. Na západních trzích jde znovu o silně růstovou kategorii. Cuisinart uvede model s 20 000 ot./min. a praktickým dobíjením pomocí USB-C kabelu. Kapacita baterie vystačí na 10 mixování (30 vteřin každé).

Stolní mixéry

Jakýsi refresh čeká také běžné kuchyňské mixéry, které nabídnou vedle modernějšího a kompaktnějšího designu komfortní dotykové ovládání s množstvím přednastavených programů. Snaha Cuisinartu je, aby uživatel nechal mixér na pracovní ploše a neuklízel ho. Menší rozměry tomu určitě pomohou, stejně jako dodávané tritanové lahve, které budou motivovat uživatele připravovat si zdravé koktejly na cesty.

Cuisinart se ve své komunikaci bude intenzivněji zaměřovat na svou historii a více než 50leté zkušenosti.

Food procesory

Modernizace se dočká také klíčový segment food procesorů, který je se značkou Cuisinart bytostně spjatý, protože vynález tohoto zařízení vedl k jejímu vzniku. Food procesory nabídnou čistší design s příjemnými zaoblenými tvary.

NOVÉ kategorie
Kuchyňské nádobí

Na co se můžete také těšit, je rozšíření portfolia značky o kvalitní nádobí, příbory a nože, což jsou kategorie, kde má značka dlouhodobě v USA velmi silné postavení. Například v segmentu nerezových příborů to je 27% tržní podíl. Chybět nebude ani minimalistická a moderně pojatá řada varného nádobí a kuchyňských nástrojů nazvaná Kitchenista.

Vybavení venkovní a letní kuchyně

Kde má Cuisinart dále co nabídnout, je segment „outdoor“. Zde máme na mysli venkovní grily, pizza trouby a další pomůcky pro grilování a přípravu jídel na terasách, v pergolách či zahradách.

Lubor Jarkovský