Testování produktů Bosch bylo zaměřeno na pečlivý výběr testerů, kteří odpovídali specifickým požadavkům klienta. Pro vrtací kladivo bylo klíčové zajistit semi-profesionály se správnou úrovní zkušeností, zatímco pro akumulátorový šroubovák bylo důležité získat recenze, protože je dostupný pouze na e-shopu Bosch. Přestože produkty nebyly zdarma, zájem o testování byl vysoký. Počet zájemců o testování byl až pětkrát vyšší než požadovaný počet testerů. Výsledkem byl výběr ideálních testerů pro cílové skupiny obou produktů.
2 TESTOVACÍ VÝZVY
Klient nechal otestovat akumulátorové vrtací kladivo pro semiprofesionály a akumulátorový šroubovák, který je exkluzivně k dispozici v e-shopu Bosch.
128 PŘIHLÁŠENÝCH ZÁJEMCŮ
Přestože produkty nebyly pro testery zdarma, přihlásil se dostatečný počet lidí, kteří byli ochotni produkty zakoupit s 50% slevou.
58 AUTENTICKÝCH RECENZÍ
Každý tester musel napsat celkem 3 recenze. Na naší platformě, Heureka.cz a Bosch-shop.cz. Celkem bylo vytvořeno 58 autentických recenzi.
2× PUNC KVALITY
Oba produkty získaly skóre Net Promoter Score vyšší než 80%, čímž získaly razítko, které může klient použit na obalu produktu, na e-shopu, na sociálních sítích nebo v placené reklamě. Díky tomuto razítku si zákazníci mohou být jisti, že výrobky prošly nezávislým testováním.
UKÁZKA VYTVOŘENÉHO UGC
Patrik
80 % ★★★★
+vrtačka a šroubovák v jednom
+baterie
+LED světlo
–váha při dlouhém používání
Výkonný akumulátorový kombinovaný šroubovák je opravdovým univerzálem pro vrtání do dřeva i kovu. Jeho baterie s vysokou kapacitou je překvapivou výhodou, umožňuje pracovat dlouho bez nutnosti častého dobíjení. Skvělé je také LED světlo, které je neocenitelné při práci v méně osvětlených prostředích. Je však pravda, že o něco těžší konstrukce může způsobovat menší komfort při delším používání, zejména ve srovnání s některými lehčími modely na trhu. Přesto se jedná o spolehlivý nástroj s mnoha využitelnými funkcemi, který splní potřeby řady domácích i profesionálních úkolů.
Recenze jsou pro nás stěžejní. Dokonce i pro stálice trhu, které už se kupují řadu let. Chceme naše vlajkové lodě udržet v předních příčkách popularity v daném oboru. Poslední projekt s Testujto opět nezklamal. Překvapil nás i zájem, který o testování mezi testery byl. Nakonec jsme ze 110 museli vybrat 20 testerů. Ovšem relevantnost byla pro nás důležitá. Není možné chtít recenzi na produkt pro semiprofesionály od profesionála a naopak. Jsem ráda, že se to podařilo správně vybrat a recenze stoji za to. Kristýna Nováková, User Marketing Manager, Bosch
CELÁ CASE STUDY zde: https://business.testuj.to/ukazky/kampan-pro-bosch-predstavovala-unikatni-vyzvu