držíte v rukou červnové číslomagazínu SELL, které je 61. vydáním připraveným podmým
vedením. Jde také o jubilejní číslo, protože jeho vydáním vstoupil projekt do sedmého roku
své existence. Jubilejní magazín nemá bohužel kulaté pořadové číslo, protože v obdobích,
kdy reselleři zboží nenakupují, ale převážně prodávají, tedy v prosinci a lednu, vydáváme
poslední tři roky dvojčísla. Žádný splín kvůli této numerické neuhlazenosti v redakci určitě
nemáme.Nyní nás takéčekádrobná letní pauzaadalšíhočíslasedočkátevdruhépolovině
srpna – nechceme vysílat na trh magazín v červenci, kdy je většina z vás na dovolených
a na trhu se toho navíc mnoho neděje. Letní číslo tak bude plně relevantní k podzimní-
mu trhu a bude takovým předvojem naší podzimní informační smršti, kterou připravujeme.
Pokuddobředopadnou všechna jednání spartnerymagazínu, kteráaktuálněběží, vydáme
1. září tematický speciál v deníkuE15, a to se zaměřením na vysavače a nové energetické
štítky. Přední značky a jejich zástupci dostanou velkorysý prostor, aby se k novým štítkům
vyjádřili a představili nové výrobky, splňující tuto normu. A hned 15. září pak vyjde v E15
speciál se zaměřením na praní a sušení, ve kterém přineseme masovým čtenářům také
reportáž z veletrhu IFA (čistě zaměřenou na domácí spotřebiče samozřejmě). Pár dnů nato
se pak na trh dostane zářijový SELL, kde také nové energetické štítky vysavačů rozebere-
me a přineseme ještě obsáhlejší reportáž z berlínského dostaveníčka předních značek.
Jakmůžete vidět, neusínáme při oslavách 6 let existence české edice SELLu na vavřínech
a pokračujeme v práci, abychom prostřednictvímmagazínu informovali profesionály z obo-
ru a prostřednictvím deníku E15 pak více než 100 000 jeho čtenářů o dění na trhu. Velmi
si ceníme veškeré podpory a toho, kam se nám i díky vám a reakcím na časopis podařilo
celý projekt posunout. Musím se přiznat, že slova čelných představitelů některých firem
v anketě k výročí časopisu na stranách 10 a 11 mě až dojala. Už ale zanechám patosu,
raději začněte listovat a pusťte se do čtení…
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor