v minulém vydání jsem vám v názorové rubrice, kde jsem hodnotil některé změny
na trhu, sliboval, že se v tomto čísle nejspíš dočkáte představení nové značky na trhu
malých domácích spotřebičů. Bohužel ještě všechna jednání mezi českým distributo-
rem a výrobcem těchto spotřebičů neskončila, a tak si na velké odhalení budeme muset
počkat. Snad se ho podaří zrealizovat v příštím nebo přespříštím vydání SELLu. Trh
ale ani tak nespí. Ba naopak. Na začátku března jsem se byl podívat v novém sídle
společnosti BSH, kde ještě v areálu probíhaly některé stavební práce a v plném proudu
byly přípravy na otevření nového Brand Experience Center, kde bude firma prezento-
vat spotřebiče všech svých značek. V dubnu se bude nový „showroom“ otevírat a jsem
velmi zvědavý na finální výsledek mnohaměsíční usilovné práce týmu BSH.
Duben obecně bude velmi nabitým měsícem. Vždyť značka Hotpoint představí
zbrusu novou řadu vestavných spotřebičů, proběhne milánský veletrh EuroCucina
a těsně před uzávěrkou ještě přišla do SELLu pozvánka na velkou prezentaci domácích
spotřebičů LG, která se bude konat v Budapešti. Budou na ní prý k vidění vysoce prémiové
spotřebiče LG SIGNATURE, o nichž jsem psal v minulém čísle v reportáži z ame-
rického veletrhu CES, kde jsem měl možnost si tamní modely pečlivě prohlédnout.
Jde o skutečně mimořádné spotřebiče, jimiž chce LG konkurovat nejvýše posazeným
tradičním značkám na trhu. A samozřejmě jsou přímým konkurentem pro Samsung
CHEF COLLECTION.
Teď už ale račte začít listovat tímto vydáním, které je nabité prezentacemi nových
a uváděných výrobků a množstvím dalších informací. Určitě doporučuji se seznámit
s významnou novinkou Samsung AddWash, ale i pročíst pečlivě rozhovor s Michalem
Kollárem, který odhaluje, jakou obchodní strategii divize domácích spotřebičů volí
a jaké budou její letošní priority.
Příjemné čtení přeje
VÁŽENÍ ČTENÁŘI,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor