Řeže Evropa pod trhem spotřebičů větev? – značky nesmí ovlivňovat zerodované ceny a současně mají investovat miliony do vývoje kvalitnějších produktů
Miele chce zdvojnásobit svůj tržní podíl – v Bratislavě otevřela firma nový showroom
Čínská invaze na český trh pokračuje – po Haieru vstupuje do segmentu vestaveb i Hisense. Všechny asijské značky ale čelí nelehké výzvě
Veletrhy area30 a Küchenmeile lákají majitele českých kuchyňských studií víc než IFA
Podzimní kontraktace ukázaly, že všeho moc škodí – reportáž z akcí FAST ČR a K+B Progres
„Cecotec vtrhne na zdejší trh jako uragán. Ještě letos dovezeme 10 tisíc robotických vysavačů, říká Denisa Kadorová,“ šéfka distribuční společnosti Play Electronics
Jan Budina, provozní ředitel firmy Řídící Systémy: „mQuvée přichází s nebývale širokým portfoliem vinoték v různých rozměrech a s možností customizace“
„Dyson navzdory situaci na trhu roste. Světová poptávka nadále převyšuje výrobní kapacity – exkluzivní interview s Adamem Burkušem, brand manažerem značky CZ/SK
Trh s velkými spotřebiči je v tvrdém propadu – deprese v branži sílí